7 sept 2014

Japanese Designers


Textile architecture, impossible patterns, clothe that makes dream...
If there is something I am passionate about design, It's this, and the 
Japanese have much advantage.
__________

Arquitectura textil, patrones imposibles, ropa que nos hace soñar...
Si hay algo que me apasiona del diseño, es esto, y los japoneses nos
llevan mucha ventaja.


Talk about textile architecture is talk about of Japan. Original designs, unimaginable forms, 
give master classes whenever his works stepped on a catwalk... Designs like 
the Yohji Yamamoto with extreme volumes,draped,master cuts...
Make me love even more this world. They don't tend to be collections in which
colors are the protagonists, but supplemented this minimalist in the  colour
palette with forms worthy of museums. 
I hope you like them as much as I like to me .
Leave you some names so that you investigate a little more, It's priceless.

Yohji Yamamoto, Yong Li, Yeohlee, Yiqing Ying

HAVE A GREAT SUNDAY!
___________

Hablar de arquitectura  textil es hablar de Japón. Originales diseños, formas
inimaginables, imparten clases maestras cada vez que sus obras pisan una
pasarela... Diseños como los de Yohji Yamamoto, con volúmenes extremos,
drapeados, cortes maestros... Me hacen amar aún mas este mundo. Nos suelen 
ser colecciones en las que los colores son los protagonistas, pero ese minimalismo
en la paleta cromática lo suplen con formas dignas de museos.
Espero que os gusten como me gustan a mi.
Os dejo algunos nombres para que investiguéis un poco más, no tiene precio.

Yohji Yamamoto, Yong Li, Yeohlee, Yiqing Ying.

¡ QUE TENGÁIS UN GENIAL DOMINGO !















No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...